Subject: FW: IP7059 Valgu-Velise Velise:VLG fiidri õhuliini rekonstrueerimine_NB veel ristumistest õhuliinidega
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 14:23:40 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 12, 2024 2:04 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: IP7059 Valgu-Velise Velise:VLG fiidri õhuliini 
rekonstrueerimine_NB veel ristumistest õhuliinidega

Tere Elliko!

Proovime uuesti! Projekt sai korrigeeritud. Edastan uuesti kooskõlastamiseks

Toon välja muudatused, siis tead, kust mida vaadata:

1.	Projektile sai kantud ning viidatud Skepast ja Puhkim, töö nr MA11069-EP;
2.	4 Tallinn-Pärnu-Ikla teel, mida eelnevalt mainitud projektiga lahendama 
hakatakse, on minu projektis 2 ristumist. Need said ümber tehtud, sest osad 
mastid jäid sisuliselt uue projektiga arvestades keset teed 😃. Ristumised 
on ristmevälja joonistel 007 ning 005. Asendiplaanil LK 1 ja LK 3 sai ringi 
mängitud mastide M135 ning M16 asukohad. Vaata palun üle, kas sobivad.
3.	Et ripped piisavalt kõrgele jääks, siis mastid M16-M17 (AP LK 1) ning 
M135-M136 (AP LK 3) on 14m kõrgused.

Projektdokumentatsioon manuses, anna teada kui midagi veel vaja 
korrigeerida.

Kiiret paranemist!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 26, 2024 3:12 PM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP7059 Valgu-Velise Velise:VLG fiidri õhuliini 
rekonstrueerimine_NB veel ristumistest õhuliinidega

Korraks veel 😊

Teadmiseks, et meie TRAM projektis on ristumised 2+2 näidatud õhuliinid 
maakaablisse (me ei luba enam õhuliine 2+2 ristumistel riigiteedega), aga 
hetkel on Sinul ainult ju õhuliini rekkimine kavas, mistõttu kaablisse 
kavandamist vaja planeerida ei ole. Lihtsalt teadmiseks, mis mõtted TRAM-il 
ja EP-ga on, kui juhuslikult Elektrilevi seda ise ei nõua.

From: Elliko Kõiv
Sent: Monday, August 26, 2024 2:37 PM
To: 'Kotter Sander' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP7059 Valgu-Velise Velise:VLG fiidri õhuliini 
rekonstrueerimine

Tere Sander

TRAM-il on projekteerimises riigitee nr 4 km 78,8-99,0 
Konuvere-Pärnu-Jaagupi EP lõik 2+2 . Palun arvesta õhuliini 
rekiprojektlahenduses TRAM EP lahendusega, sh nii õhuliini rippekõrguste kui 
ka mastide kauguste tagamisega riigiteemaal ja kaitsevööndis.

 <https://365mkm-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/elliko_koiv_transpordiamet_ee/Es0g9QNsK35KkPBXsDz6EYcBfRY3vLcUi49gCjZ9sNqPgg?email=sander.kotter%40enersense.com&e=C3SCp2> 
Konuvere-Jadivere

Palun tagasisidet, kas juurdepääsululink avanes 😊

Ikka head

Elliko

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 21, 2024 10:05 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: IP7059 Valgu-Velise Velise:VLG fiidri õhuliini rekonstrueerimine

Tere Elliko!

Edastan kooskõlastamiseks ühe õhuliini rekonstrueerimise projekti. Plaanime 
olemasoleva paljasjuhtme asendada kaetud juhtme vastu, et võrgu töökindlust 
ning võimsust tõsta.

Tegu on üpriski mahuka projektiga, kus ristumisi Transpordiameti teedega on 
kokku 6 tk. Lisasin projektdokumentatsiooni manusesse (ristmevälja joonised 
panin ainult need kohad, kus ristume Transpordiameti teega).

Transpordiametit puudutavad asendiplaani leheküljed: LK1, LK3, LK4, LK9, 
LK11.

Tänud juba ette 😊!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.